Przejdź do treści

Zimowa Akademia Rozwoju z Biurem Karier – 2 edycja

Zapraszamy wszystkich studentów i absolwentów na drugą edycję Zimowej Akademii Rozwoju z Biurem Karier UKSW.

To wyjątkowa okazja, aby zdobyć praktyczną wiedzę i umiejętności, które pomogą Wam wejść na rynek pracy i świadomie budować swoją karierę.

W ramach Akademii odbędą się trzy praktyczne warsztaty, prowadzone przez ekspertów z różnych branż. Podczas spotkań będzie można zgłębić tajniki procesu rekrutacyjnego, dowiedzieć się, jak przygotować się do rozmowy rekrutacyjnej oraz poznać swoje prawa w pracy.

Można wybrać wszystkie warsztaty lub zapisać się tylko na wybrane.

PROGRAM AKADEMII

6 MARCA (czwartek), godz. 18:00 – 20:00, online na MS Teams

„Triki w Excelu, które zrobią wrażenie na rekruterze”

Prowadzący: Bartłomiej Samel – pasjonat i praktyk Excela, PowerBI i SQLa. Od 5 lat zajmuje się szkoleniem i pomocą we wdrożeniach narzędzi z obszaru data w przedsiębiorstwach. Właściciel firmy Ogarnij Komórki.

Na warsztatach dowiesz się:

  • Jakie zadania z Excela pojawiają się na rozmowach kwalifikacyjnych?
  • Jakie wskazówki i triki można stosować, by szybko i efektywnie rozwiązywać takie zadania?
  • Jak wywołać efekt „wow” na rekruterze rozwiązując bezproblemowo zadania w Excelu?

13 MARCA (czwartek), godz. 18:00 – 20:00, online na MS Teams

Kodeks pracy w pigułce – warsztaty dla przyszłych i obecnych pracowników

Prowadząca: Ewelina Dębowska – absolwentka Wydziału Mechanicznego Politechniki Szczecińskiej na kierunku Materiały i Procesy Polimerowe oraz Studiów Podyplomowych na kierunku BHP. Od 17 lat zatrudniona jako nadinspektor pracy w Państwowej Inspekcji Pracy.

Na warsztatach dowiesz się:

  • Jakie są podstawowe przepisy dotyczące prawa pracy?
  • Jak ważne są zasady bezpieczeństwa i higieny pracy?
  • Zdarzył się wypadek przy pracy – co wtedy robić?

20 MARCA (czwartek), godz. 18:00 – 20:00, online na MS Teams

„Rekrutacja krok po kroku – od aplikacji do zatrudnienia”

Prowadzący: Radosław Gruszczyk – specjalista ds. rekrutacji i wizerunku pracodawcy, od 3 lat zatrudniony z firmie LOTTE Wedel Sp. z.o.o.

Na warsztatach dowiesz się:

  • Jak stworzyć skuteczne dokumenty aplikacyjne?
  • Jak przebiega proces rekrutacyjny z perspektywy pracodawcy?
  • Jak dobrze wypaść na rozmowie kwalifikacyjnej i zwiększyć swoje szanse na zatrudnienie?

A oto 3 powody dlaczego warto wziąć udział w Akademii:

  1. Przygotowanie do rynku pracy – zdobędziesz praktyczną wiedzę, która zwiększy Twoje szanse na zatrudnienie.
  2. Bezpośredni kontakt z ekspertami – możliwość zadawania pytań ekspertom i rozwiania wątpliwości dotyczących kariery.
  3. Certyfikat uczestnictwa – wartościowy wpis do CV potwierdzający Twoje zaangażowanie w rozwój zawodowy.

Jeśli to Cię jeszcze nie przekonało, przeczytaj, jak uczestnicy poprzednich edycji Akademii oceniali wydarzenie:

„Bardzo wygodna forma spotkań i warsztatów- dzięki formie online można uczestniczyć z dowolnego miejsca” – napisała Katarzyna, studentka kierunku lekarskiego.

„Duża ilość wiedzy, wspaniali wykładowcy, którzy chętnie dzielili się swoją wiedzą i odpowiadali na pytania uczestników” – podsumowała Żaneta, absolwentka kierunku nauki o rodzinie.

„Ciekawa inicjatywa dokształcająca. Prowadzący byli bardzo otwarci, a atmosfera na zajęciach bardzo przyjazna” relacjonowała Magdalena, doktorantka literaturoznawstwa.

Zapisy do Akademii przyjmujemy do piątku 28 lutego do godziny 12:00 poprzez formularz dostępny pod LINKIEM.

Zapisy do Akademii oznaczają zapoznanie się oraz akceptację REGULAMINU AKADEMII

Liczba miejsc na Akademię jest ograniczona – zapisz się już dziś!

Udział w wydarzeniu jest bezpłatny!

13 lutego 2025