Przejdź do treści

Letnia Akademia Rozwoju z Biurem Karier UKSW – Twoja szansa na sukces!

Ruszyła rekrutacja do 2 edycji Letniej Akademii Rozwoju z Biurem Karier UKSW.

Akademia dedykowana jest osobom, które chcą rozwinąć swoje kompetencje, czerpać inspiracje od doświadczonych ekspertów w danej dziedzinie, a także zdobyć cenne umiejętności i wiedzę niezbędną na współczesnym rynku pracy.

W ramach letniej Akademii proponujemy 6 inspirujących warsztatów prowadzonych przez specjalistów z wieloletnim doświadczeniem, którzy podzielą się swoim know-how w zakresie budowania marki osobistej i wizerunku, zarządzania talentami oraz wywierania wpływu czy też planowania swojego rozwoju.

Na warsztatach będzie okazja do spotkania firm, instytucji i szkoleniowców z ORLEN S.A, Makro Polska, AstraZeneca Pharma Poland, Narodowego Centrum Kultury, Atelier Wizerunku AWMAPrzystanku Internet.

Uczestnicy mogą wziąć udział we wszystkich warsztatach lub tylko tych, które szczególnie ich interesują.

Na zakończenie cyklu warsztatów, każdy z uczestników Akademii, który weźmie udział w co najmniej 5 spotkaniach, ma możliwość omówienia swojej ścieżki kariery ze specjalistami ds. rozwoju zawodowego, podczas indywidualnych spotkań.

Brzmi ciekawie? A to wszystko już od lipca tylko dla studentów, doktorantów i absolwentów UKSW całkowicie za darmo.

6 warsztatów to co najmniej 6 powodów, dla których warto wziąć udział w Akademii:

  1. niepowtarzalna szansa na osobiste spotkania z doświadczonymi trenerami, menedżerami z topowych firm,
  2. zdobycie praktycznych umiejętności, gdyż warsztaty obejmują kluczowe tematy istotne w perspektywie wyróżniania się na rynku pracy,
  3. idealna okazja do budowania relacji i rozwoju sieci kontaktów, gdyż na warsztatach spotkasz profesjonalistów z różnych branż oraz innych ambitnych rówieśników czy absolwentów UKSW, z którymi będziesz mógł wymieniać się doświadczeniami. Inny punkt widzenia to niesamowita inspiracja!
  4. zdobycie unikalnej wiedzy od ekspertów, którzy dzielą się swoim długoletnim doświadczeniem,
  5. możliwość skorzystania z doradztwa wykwalifikowanych specjalistów ds. rozwoju zawodowego, którzy pomogą Wam określić ścieżkę kariery,
  6. Nieocenione wskazówki i porady od praktyków rynku pracy.

H A R M O N O G R A M W A R S Z T A T Ó W

11 lipca, 18:00-20:00 (on-line) „Praktyczne strategie wykorzystania swojej marki osobistej”

Na dzisiejszym konkurencyjnym rynku pracy, świadomość swojej marki osobistej i znajomość metod komunikowania swoich mocnych stron pomaga wyróżnić się spośród innych, ale także przygotowuje na przyszłość i pomaga odnieść sukces. W tajniki praktycznych strategii pomagających zbudować swój wizerunek, który przemawia do pracodawców, partnerów biznesowych  i wyróżni spośród rówieśników, wprowadzi nas Anna Zarzycka – doświadczony i certyfikowany ekspert w dziedzinie Employer brandingu – Certificate in Employer Branding Leadership. Od lat buduje markę pracodawcy ORLEN S. A. i promuje pracowników firmy w budowaniu ich marek osobistych. Autor nagrodzonych programów m.in.: Ambasador marki pracodawcy ORLEN, autor programu stażowego Kierunek ORLEN. Psycholog, PR-owiec, doradca zawodowy, doświadczony head hunter i rekruter inżynierów, menedżerów wyższego szczebla.

25 lipca, 18:00-20:00 (on-line) „Wywieranie wpływu – sprawdź, jakim kolorem osobowości jesteś?”

Czym jest sztuka wywierania wpływu? Jakie masz do dyspozycji narzędzia pozytywnego wpływania za zachowania innych osób ? Jakim regułami rządzi się wywieranie wpływu? Tego wszystkiego i jeszcze więcej, dowiesz się podczas warsztatów, gdzie poznasz teorię efektywnego komunikowania się z innymi, którą wykorzystasz nie tylko w życiu zawodowym, ale również prywatnym.

Warsztaty poprowadzi Katarzyna Chuda-Ciechanowska – EB Partner w firmie MAKRO Polska. Z branżą HR związana od prawie 15 lat. Absolwentka SGGW i SGH. W MAKRO zajmuje się budowaniem pozytywnego wizerunku pracodawcy. Wśród wielu swoich działań dba o współpracę ze szkołami i uczelniami. Jaka jest jej dewiza życiowa? Nie ma rzeczy niemożliwych!

8 sierpnia, 18:00-20:00 (on-line) „Zbuduj swój biznes online, czyli jak hakować algorytmy mediów społecznościowych?”

O metodach wykorzystania mediów społecznościowych do zarabiania, tworzeniu wartościowych treści w internecie oraz marketingu online, opowie Weronika Modzelewska – szkoleniowiec, marketerka i mentorka kobiecych biznesów online. Autorka książki „Internet możliwości”, ebooka „Praca w dobie AI” i kilku kursów online. Dużą częścią jej aktywności są szkolenia i programy, w których uczy firmy i marki osobiste wykorzystywania możliwości social mediów i sztucznej inteligencji. W ciągu ostatnich dwóch lat przeszkoliła ponad 10 tysięcy osób. W sieci działa jako Przystanek Internet

22 sierpnia, 18:00-20:00 (on-line), W jaki sposób planować swój rozwój w świecie ciągłych zmian?” 

Żyjemy w świecie nieustających zmian, niepewności. Jest to również powiązane z postępem technologicznym, który nie zwalnia tempa. Jaki ma to wpływ na nasze życie, w tym życie zawodowe? Na jakie umiejętności zwracać szczególnie uwagę w swoim rozwoju? Na te i inne pytania odpowie Mateusz Rybarkiewicz – absolwent UKSW na kierunku psychologia oraz trener biznesu (Ośrodek INTRA). Od ponad 10 lat pracuje w obszarze szkoleń i rozwoju – od NGO, poprzez firmy konsultingowe, po firmę farmaceutyczną – AstraZeneca Pharma Poland, gdzie zarządza obszarem Talent & Development oraz koordynuje działania wspierające budowanie kultury włączania i różnorodności.

5 września, 18:00-20:00 (on-line) „Moc pierwszego wrażenia, czyli jak przygotować się do spotkań w realu i w sieci?”

Na to pytanie odpowie Magdalena Andler – trener spójnego wizerunku, mistrz w zawodzie wizażysta stylista, kolorystka, personal shopper, szkoleniowiec, fotograf. Od 2007 roku prowadzi Atelier Wizerunku AWMA. Zajmuje się kreowaniem wizerunku zarówno firm, osób publicznych, jak i osób prywatnych. Jej pasją są kolory i ich psychologiczne oddziaływanie na ludzki umysł, uczy jak świadomie ich używać, by uzyskać zamierzone efekty zarówno w ubiorze, jak i we wnętrzach. W 2020 roku laureatka statuetki LWICA BIZNESU. Członek i partner Stowarzyszenia Mieszkanicznik oraz pomysłodawczyni i koordynatorka ogólnopolskiej akcji charytatywnej #mieszkanicznicypomagają.

19 września, 18:00-20:00 (on-line) „Od praktyk do zatrudnienia, czyli jak odnaleźć się w świecie kultury”

Jakie są perspektywy zatrudnienia w środowisku kulturalnym? Jaka jest specyfika i realia pracy w tej branży? O blaskach i cieniach zatrudnienia w świecie kultury opowiedzą ekspertki z Narodowego Centrum KulturyIrmina Recka-Wyżga – menedżerka, tutorka, animatorka kultury, kierowniczka Działu Szkoleń i Profesjonalizacji w NCK, gdzie od lat zajmuje się projektowaniem, koordynacją i ewaluacją programów szkoleniowych oraz konferencji skierowanych do kadry zarządzającej, pracowników i animatorów kultury, a także Magdalena Zaremba – specjalistka ds. Szkoleń i Profesjonalizacji w NCK. Absolwentka Produkcji teatralnej i organizacji wydarzeń artystycznych na Uniwersytecie Łódzkim oraz Zarządzania projektami na Akademii Leona Koźmińskiego. Koordynatorka programu Praktykuj w kulturze i administratorka portalu Pracuj w kulturze.

Jak się zapisać?

Rejestracja jest prosta! Wystarczy kliknąć w LINK, by wypełnić formularz zgłoszeniowy, który jest dostępny do 4 lipca do godz. 12:00. Po tym terminie, nie będzie możliwości dołączenia do Akademii.

Zapisy do Akademii oznaczają zapoznanie się oraz akceptację Regulaminu.

Czas i miejsce

Kiedy? Warsztaty będą odbywały się według ustalonego powyżej harmonogramu.

Gdzie? Online na platformie Cisco Webex, więc można wziąć w nich udział z dowolnego miejsca.

Czy warto? Może przekonają Cię opinie uczestników poprzednich edycji Akademii.

  • „Dowiedziałam się wielu nowych rzeczy i nawiązałam kontakt z nowymi osobami” – mówi Magdalena, studentka pierwszego roku chemii.
  • „Najbardziej podobała mi się możliwość spotkania z osobami, które na co dzień zajmują się rekrutacją i wspierają osoby w znalezieniu pracy. Ich wiedza oraz doświadczenie są bowiem niezwykle cenne” – relacjonuje Paweł, absolwent prawa kanonicznego.
  • „Profesjonalne podejście i organizacja, ciekawa tematyka zajęć oraz możliwość konsultacji z doradcą zawodowym” – podsumował Kacper, student 3 roku stosunków i prawa międzynarodowego

Dołącz do drugiej edycji Letniej Akademii Rozwoju już dziś, by razem z Biurem Karier przygotować się do osiągnięcia sukcesu zawodowego.

Nie przegap tej wyjątkowej okazji – nie może Cię zabraknąć!

12 czerwca 2024