Kancelaria Prezesa Rady Ministrów pilnie poszukuje Studentów lub Absolwentów Wydziału Nauk Historycznych, szczególnie z kierunku Archiwistyki i zarządzania dokumentacją do pomocy w archiwizacji, przygotowywaniu i sporządzaniu dokumentów. Pomoc mogłaby być świadczona w ramach praktyki absolwenckiej (płatnej), praktyki studenckiej lub wolontariatu.
Osoby zainteresowane praktyką absolwencką (wymagane ukończenie gimnazjum lub ośmioletniej szkoły podstawowej) proszone są o złożenie:
- uzupełnionego i odręcznie podpisanego formularza zgłoszeniowego (formularz ).
- CV
Osoby zainteresowane praktyką studencką (wymagany ukończony pierwszy rok studiów) proszone są o złożenie:
- uzupełnionego i odręcznie podpisanego formularza zgłoszeniowego (formularz ).
- uzupełnionego i podpisanego formularza skierowania do odbycia praktyki studenckiej wraz z programem praktyki (fakultatywny formularz ),
- CV.
Osoby zainteresowane wolontariatem proszone są o złożenie:
- uzupełnionego i podpisanego formularza zgłoszeniowego (formularz),
- CV,
- Oświadczenie o ubezpieczeniu zdrowotnym (formularz).
Kancelaria zawiera porozumienia ws. Wolontariatu na co najmniej 30 dni.
Scany dokumentów należy przesłać e-mailem na adres: Arleta.Stepniewska@kprm.gov.pl lub praktyki@kprm.gov.pl, do 20 kwietnia 2021 r.
Kancelaria oferuje wsparcie opiekuna merytorycznego w trakcie praktyki/ wolontariatu, zapoznanie się z zakresem zadań komórek organizacyjnych KPRM, elastyczne godziny pracy, wydanie zaświadczenia po praktyce/wolontariacie, możliwość zdobycia unikalnego doświadczenia.